POTÍŽE
Řešení potíží s Validátorem
Pokud se Vám po zmáčknutí tlačítka níže nezobrazí čeština, otevřete si češtinu pomocí pravého tlačítka myši kde si vyvoláte možnost překladu. Pokud se Vám to nepodaří, překlad bez obrázků je níže.
Obnovení konfigurace
Upraveno dne: Po, 5 Mar, 2018 v 16:36
Jak obnovit konfiguraci nástroje Validator
V případě, že zapomenete, že váš kód PIN nebo váš ověřovatel přestane pracovat a získali jste nový, můžete obnovit své původní 24 slovíček, abyste mohli pokračovat v používání účtu WebWallet.
Prvním krokem je nesprávné zadání kódu PIN třikrát za sebou. To je děláno úmyslně, aby nás přivedlo k další obrazovce, kterou musíme pokračovat.
Jakmile třikrát nesprávně zadáte pin, zobrazí se stejná obrazovka, jako kdybyste začali konfigurovat nový Validator.
Na této obrazovce použijte levé tlačítko a vyberte možnost Ne . Protože chceme obnovit dříve vytvořenou konfiguraci a neobdržet nová 24 semenná slova .
Použijte pravé tlačítko pro výběr ano , jak si přejeme udělat obnovení.
Počáteční proces je stejný jako konfigurace nového nástroje Validator. Nejprve vytvoříme nový kód PIN . Může to být stejné jako vaše staré, pokud si to přejete.
Zvolte čísla, která chcete být vaším kódem PIN .
Po zadání požadovaného kódu PIN použijte obě tlačítka na kontrolním symbolu pro potvrzení čísla.
Stejně jako dříve potvrzujeme náš PIN kód tím, že jej znovu zadáme do Validátoru.
Do třetího kroku obnovíme konfiguraci validátoru. Zadání fráze obnovení .
Validátor se vás zeptá, kolik slov chcete použít během obnovy. Musíme použít všech 24 semen, které jsme předtím zálohovali.
V případě Validátoru zvolíme 24 slov.
Slovo semen začneme procházet písmeny abecedy.
Pomocí levého a pravého tlačítka přejděte doleva nebo doprava a vyberte první písmeno odpovídající zálohovanému slovnímu prvku č. 1.
Opakujte proces druhého a třetího písmena.
Pokud uděláte chybu, můžete vždy vymazat písmeno stiskem X tlačítko.
Po výběru několika písmen vám Validátor nabídne výběr slov, která začínají těmito písmeny. Zvolte své první zálohované slovo semen a zatlačte dolů na obě tlačítka a pokračujte. Tento proces musíme zopakovat u všech 24 semenových slov.
V případě, že uděláte chybu při zadávání písmen, můžete slovo vždy vymazat tím, že se pravým tlačítkem přesunete napravo . Pokud uděláte chybu během kteréhokoli kroku procesu, jednoduše zasuňte Validátor a znovu jej zasuňte zpět. To způsobí, že proces začne od začátku.
Jakmile zadáte všechna vaše slova, bude nástroj Validator připraven k použití.
Stisknutím dolů na obě tlačítka vstoupíte do aplikace DasCoin, abyste mohli začít používat WebWallet.
POKUD POTÍŽE PŘETRVÁVAJÍ
Je nám velmi líto, že máte s Vaším validátorem problémy.
Zkontrolujte, prosím, Validátor, zda splňujete požadovaná nastavení nebo nemáte následující problémy:
1.Který prohlížeč používáte?
V současné době služba Validátor podporuje pouze Chrome. Nastavte si Chrom.
2.Zkontrolujte, zda připojení USB funguje správně.
Validátor lze nastavit pokud má napájení. Nemusí komunikovat s počítačem.
3.Zkontrolujte, zda je nastavena podpora prohlížeče a zda je povolena ve volbě nastavení
v aplikaci DasCoin ve vašem ověřovacím panelu, pokud není zaškrtnuto příslušné políčko, povolte ji.
4.V případě, že se zobrazí pouze nastavení na obrazovce Validátor, i když jste se pokusili procházet nabídkou, možná budete muset na vašem Validátoru nainstalovat aplikaci DasCoin a podrobné pokyny, jak to provést, najdete ZDE
5.Zkontrolujte nastavení účtu v účtu WebWallet (vyberte sekci Validator): Klíč zařízení HotWallet musí být stejný jako klíč aktuálně připojeného zařízení
6.Nakonec se ujistěte, zda používáte správný ověřovatel pro správný účet.
7.Pokud jste resetovali Validátor, obnovte konfiguraci s původními 24 semenovými slovy, která jsou použita k vytvoření HotWalletu a podrobné pokyny, jak to udělat najdete ZDE
Vyzkoušejte všechny
výše uvedené možnosti.
8.Pokud problémy stále
přetrvávají, kontaktujte nás prosím.